Shop Mobile More Submit  Join Login
About Digital Art / Hobbyist Member Sybile30/Female/Canada Group :iconsanjixrobin00: sanjixrobin00
 
Recent Activity
Deviant for 12 Years
Needs Premium Membership
Statistics 786 Deviations 5,075 Comments 282,290 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

Activity


There isn't any recent activity from deviants you watch. Fill up your Watch Feed by watching more deviants!
There's a few things I wanna say. First, whoever is the kind anon who gave me a little star next to my name, THANK YOU!!?!?! That is very nice of you <33

Second, since I now am suscribed, I think I'm gonna change my username to SybLaTortue. I've been using that in a few other places and I've grown fond of it~ edit: ok it's done now~

Third! I've linked to it with most of the Homestuck pics I posted here, but here it'll be more official or something in case some of you missed it, I have a Tumblr, where I post a lot of stuff that I post here already but also some doodles and WIPs that don't make it to DA.
(Speaking of Homestuck, I'm gonna start posting a bit more fanarts of it here. I've been refraining because I didn't want to spam but that's kind of stupid.)


Lastly I just wanted to put my stand on commissions/trades/requests here. Should have done that forever ago.

Commissions
I don't do them. If one day I change my mind I'll let you know.

Art Trades
Nope~ Unless you are special.

Requests
Yes and no? Feel free to leave me prompts and maybe they'll inspire me if I like it and I happen to be in the mood.

Also, if you wanna use my art for anything, please ask~ I'm usually pretty okay with it.


:heart:

deviantID

SybLaTortue's Profile Picture
SybLaTortue
Sybile
Artist | Hobbyist | Digital Art
Canada
Current residence: Québec. (Je parle français aussi~)


Currently obsessed with One Piece and Homestuck.
Interests

AdCast - Ads from the Community

Groups

Comments


Add a Comment:
 
:iconblackdragonqueen69:
BlackDragonQueen69 Featured By Owner Feb 10, 2015  Student General Artist
OMG your art is amazing I love it soo much
I've seen it around Tumblr but never thought to look you up on DA
Reply
:iconperezsofia:
PerezSofia Featured By Owner Jan 26, 2015  New member
thaaanks for the llama ~
Reply
:iconkeyboardfreak:
keyboardfreak Featured By Owner Dec 10, 2014  Hobbyist Writer
I am head-over-heels in love with your One Piece are. Beautifully done!
Reply
:iconkickbutt4:
kickbutt4 Featured By Owner Nov 9, 2014  Hobbyist Traditional Artist
OMG ALL THAT ONEPIECE ART!!!
Reply
:iconyukikuartsa:
YukikuArtsa Featured By Owner Nov 6, 2014  Hobbyist Writer
*busy dying in corner over fan art*
Reply
:iconmsgameandwatch:
MsGameandWatch Featured By Owner Oct 23, 2014  Hobbyist General Artist
Cool One Piece art, by the way!
Reply
:iconnyankit:
nyankit Featured By Owner Sep 30, 2014
you give me life
Reply
:iconancpikachu:
AncPikachu Featured By Owner Aug 25, 2014  Student Digital Artist
thx 4 the llama! C:
Reply
:iconjakimurasaki:
JakiMurasaki Featured By Owner Jul 30, 2014  Hobbyist Traditional Artist
I was drawn here by your Homestuck work and I am impressed. I love how your style is flexible and you ship Captors with everyone LOL I look forward to more drawings :)
Reply
:iconamericathehero97:
AmericaTheHero97 Featured By Owner Jul 16, 2014
Thank you for the llama!
Reply
:iconroxyblue4343:
Roxyblue4343 Featured By Owner Jul 9, 2014  Student Digital Artist
Thanks!!
Reply
:iconcaluluwind:
CaluluWind Featured By Owner Jul 8, 2014
Happy Birthday! :iconcakeplz:
Reply
:iconkamiyaakuto:
KamiyaAkuto Featured By Owner Jul 8, 2014  Hobbyist Writer
Happy Birthday~!
Reply
:iconghostrickethix:
GhostrickEthix Featured By Owner Jul 8, 2014  Student General Artist
Happy Birthday :dummy:
Reply
:iconsinjaaussiaangels:
SinjaAussiaAngels Featured By Owner Jul 8, 2014  Hobbyist Digital Artist
Happy, happy Birthday :party:
Reply
Add a Comment: